vad duktig jag är!!

pepptalk, mera pepptalk till mej själv! Jag är ju faktiskt en riktig "star" på att träna effektivt och att äta rätt.. Herregud va bra jag är! Pepp pepp hörrni!! Körde som f*asiken igår i gymmet, över 1 h kondition på trampmaskinen.. duktigt va? Varvat med strykeövningar, för mage, lår, armar, rygg, rumpa..



och nu är det helg, imorgon ska jag ut på krogen med några tjejer från FL, ska bli riktigt skoj! Vi ska förfesta hos Jenny, sen ska vi ut och dansa på Grace Nightclub!! Här ska drickas vin, rödvin ska jag unna mej nu, när jag är så duktig! Skryter jag, näe jag tycker bara att jag "är" duktig. hehe

Nä, nu knorrar min mage igen, har tagit en apelsin och lite vindruvor.. åt dåligt imorse för jag var sen till jobbet.

Längtar efter min bulgursallad med kycklingröra och bacon!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej!!! =D

Oj här har det ju hänt massor under min datorfria tid=) Mkt roligt att läsa! Haha, är verkligen dags för mig att ta tag i träningen nu med, du är ju verkligen superduktigt låter det som. Vill inte smitta av dig med lite energi??? =)



Hoppas att ni får en härlig kväll imorgon och att allt e bra med dig och familjen!

Kramar

2008-08-29 @ 23:06:52
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Angel / "Songs..."

Hej hopp! Vad duktigt du är som tränar och står i. suck. Jag skulle dra igång med min träning i måndags, men så går man och blir sjuuuk. Bläh, men nu är vi på bättringsvägen iaf =) så nästa vecka gör jag ett nytt försök. Blir ju peppad när jag läser om dig! Vi har varit i Växjö idag och kollat runt. Blev inte så jättemkt shopping, men lite. Ikväll har vi haft besök. Hoppas att ni hade en kul utekväll!

2008-08-30 @ 22:23:37
URL: http://www.angelwebster.blogspot.com
Postat av: elisabeth

va duktig du är syrran! du såg verkligen ut att ha blivit smalare på bilden du mms:ade igår! grattis!

Hoppas ni hade kul ute! puss o kram

2008-08-31 @ 08:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0