torsdag fm...

idag är det torsdag och jag ska luncha med Jenny E, ska bli kul.. vi ska till Hennings och äta.. blir nog en paj eller bakad potatis med nåt gott till det. 30/8 ska vi ut på krogen, men först ska vi träffas några tjejer (alla är mammor som jag) hos Jenny! Blir kul, vi verkar bli många denna gången! Var evigheter sedan jag festade loss ordentligt!! =)

Satt å tänkte lite på nåt som ingen som känner mej skulle kunna tro! Tänk att starta ett hunddagis? Undra om det är svårt? Vart ska man vända sig egentligen? Nog fan måste väl behov finnas när så många jobbar låååånga dagar.. en hund ska ju inte lämnas själv alltför länge på dagen. 6 timmar är väl en gräns man talar om, har jag hört!

nåja, skriver mer sedan..

Kommentarer
Postat av: Bella

tror att det kan vara en bra ide med hunddagis faktiskt=)



hehe, nä du... jag e nog en person som tycker att bota e bäst=D iaf om bort innebär USA=P Hade gärna flyttat hit på heltd, vilket jag insåg igår och då gck de upp för mig att jag inte kan släpa med mig min lilla häst=)



Hoppas att du mår lite bättre nu, att illamåendet efter potatisen har gått över=)

kramar

2008-08-15 @ 03:55:43
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0