syndens dag!!

dagen som började så bra.. ska den sluta så här?? Neej, jag vill inte men jag är ju så suuugen!!! Jag kan inte motstå just nu!! Motstå vad? Jo, en kebabpizza efter jobbet (sambon och jag vill äta det), men efter pizzan ska jag träna i simhallen, jag lovar min kära blogg det och mig själv och mina läsare!!

uppdaterar imorgon.. hur det gick om jag pallrade mej iväg till träningen eller inte. Jag har ju lyckats träna 3 gånger redan denna veckan, så jag ska inte ge upp!

Peppa mej, snääääälla!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

tar fram pompomgrejerna kom igen bloggermum! Friskt humör! Det är det som susen gör!! Wohooo! försöker göra en hjulning i vardagsrummet men slår ner tv:n i ivern



eh.. så. Kom igen! Imorgon är en ny dag och nya tag! :)

2008-08-20 @ 21:00:46
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0