slut på helgen!!!

då ver helgen slut, vad har hänt här i helgen då? Vi träffade Jenny med familj och Christine med familj på fredagskvällen.. vi gick och strosade lite på Karl-Oskar dagarna här, var trevligt men svårt komma fram med barnvagnarna, så vi åkte hem till Jenny med familj en stund innan vi åkte hem! Somnade på direkten när vi kom hem! På lördagen gick jag på stan med Samuel medans M var i lägenheten och jobbade. Vädret blev bra framåt sena em på lördagen så vi stannade en bra stund, vi åt hamburgare och Samuel fick korv med mos. Vi tittade på Amy Diamond en stund innan vi åkte hem!

Idag är jag med Samuel ensam igen, vi tittar på Nyhetsmorgon just nu och så bloggar jag.. hemskt det där med kriget mellan Georgien och Ryssland. jag och mamma ska ju till Turkiet i sept, hoppas det inte är någon fara för det, vilket jag inte tror. Man får hoppas att kriget inte eskalerar..

Vad har ni andra gjort i helgen då??

Kommentarer
Postat av: J

Hittade hit via FL :) Tänkte bara erbjuda min hjälp om det någon gång skulle vara så att du tröttnar på standardmallarna som blogg.se har att erbjuda, jag kan inte göra JÄTTEavancerade saker, men det blir lite roligare än det som redan finns.. Bara ett erbjudande alltså :) Hej!

2008-08-10 @ 21:17:22
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0