seg eftermiddag..

åååh va segt det går idag, saknar Anita på jobbet.. blir roligare då! Var iofs med Jenny och lunchade men fy vad illa jag mår.. måste vara den äckliga bakade potatisen med tonfisk! Det kör verkligen i min stackars mage nu! Urkk!!

Whatever, vad händer annars idag då? Jo, M ska nu äntligen göra det sista i lägenheten som kommer ut på nätet imorgon. Jag ska fixa middag, fiskburgare och så ska jag och Samuel äta det själva och kanske tittar vi lite på tv. Skönt vara karl-fri ibland tycker jag!! Vi slipper ju slåss om fjärrkontrollen!

Kommentarer
Postat av: Råland

Hej.

Jag har ett rätt stort intresse av bloggar i almänhet, och jag råkade snubbla över din. Din design gillar jag och skulle vilja få lite tips. Dock saknar jag ett syfte med vad du skriver, men det kan bara vara jag. En blogg måste stå för något! Har ni inga åsikter att publicera på denna annars så vackra sida.

2008-08-15 @ 08:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0