quick-fix

det går bra för mej, träningen går fantastiskt bra och jag känner mej mycket lättare, tycker det märks på mina byxor också! Har däremot inte hittat måttbandet trots ett flertal försök att rota igenom lådor, byrån, hyllan i vardagsrummet, skåp.. så jag får väl köpa ett nytt måttband!

Vad har jag hittat på i helgen då?! I fredags jobbade jag ju, kvällen blev lugn.. såg lite på tv, lördagen började effektivt, jag stod och tränade i simhallens gym redan 08.15, helt tomt i gymmet en stund men gud va skönt det var att träna helt själv.. jag var supereffektiv den morgonen. Efter träningspasset körde jag direkt till min skönhetssalong.. var så härligt få sej en avkopplande "kompakt" ansiktsbehandling (inkl portömning och mask).. (bilder här nedan) ..

Sedan körde jag och Samuel till Moheda (ett litet tivoli där), det var nog världens minsta tivoli, träffade Anita en stund men vi åkte hem lika fort som vi kom, för det kom en störtskur.. och det var inte mycket att se heller för den delen!

Och vad händer här idag då? M är och spelar golf, Samuel sovar middag för tillfället.. om en stund ska jag iväg och träna igen, sedan ska jag och Emma gå en runda på Öster.. ska bli kul träffa henne (man blir så glad då)! =)

mysiga skönhetssalongen jag går till...


väntsoffan...


alla härliga skönhetsprodukter...


och min härliga son på bild också...


och en till bild...


och en till bild...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0