Nu är jag medlem på viktklubb.se!!!

tjohoo, äntligen har jag tagit steget och blivit medlem i Viktklubb! Mitt mål är att bli av med minst 10 kg:s övervikt + träning minst 2 gånger/vecka. Ikväll ska jag träna styrke i simhallen igen, och som avslutning på träningen är jag tvungen gå in i bastun en stund, love it!!

nu är min lunch slut, så jag kan ej blogga mer men har du varit med i www.viktklubb.se och blivit av med onödiga kilon...?! Berätta din väg till ditt mål och hur det har gått eller går!!

alltid kul med inspiration, både att ge och att få!!

buy the way!! My good, vilken kemisk reaktion det blev i mitt bubbelvatten här på jobbet, har huvudvärk idag så jag stoppade i en treo i bubbelvattnet och det blev ju rena vulkanutbrottet!!!! =) Så var försiktig om du ska testa! *ler*

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Nä, jag hann inte gå ner så mycket. var tvungen att avbryta den där första fasen då jag såg jag var gravid, men då föll jag tillbaka till gamla vanor direkt.



MEN jag tappade 3 cm i midjan efter att jag slutat ändå! :)

2008-08-19 @ 12:58:58
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Tezz

Hej!



Kul att du kikade tillbax!!=)



En granne till mig är ute och cyklar varje dag och äter sånn där nutrilett choklad dyck nu efter hennes allra sista graviditet=)

Lycka till med din viktminskning!

Viktigast är nog att röra på sig tror jag..=)



Ha en bra dag!/Kram Tezz

2008-08-19 @ 14:05:37
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejsan, jag har ett tips om du vill gå ner i vikt. jag testade en 7 veckors kur och åt endast avacado sallad och annat med avacado i och mixade en avacado drink varje morgon. annars har jag ett annat tips, sex är också väldigt bra för att få både svank och rumpa :) ha det fint! MVH Carolina

2008-08-19 @ 14:35:34
Postat av: Agustina

You go girl!!!

Låt ingen säga något annat, DU KLARAR DET!!!

YAY ler

Någonting som annars hjälper är att boxning. Att ta ett smällar gör gott för formen !



Hoppas du lyckas!

2008-08-19 @ 14:36:21
Postat av: Torgny

Ack detta ansikte du besitter.

Du underbara kvinna. Varje dag njuter jag av att läsa om dina äventyr så som detta. Dom berikar min dag såhär på jobbet.

Fortsätt.

2008-08-19 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0