mitt vikariat är sluuuut!!!

då var man arbetslös snart då! Jippie, glädjeskutt, stortjut!!? Nej mer åt: Fan, skit, helvete, suck!! Känns skit just nu, fick ingen förlängning då hon som jag vikarierar för har kommit tillbaka!! Suck!! Men, jag ska inte dra ned mej mer i skiten, jag måste försöka hitta något annat, jag trivs bra med, nåt som tom är bättre än det jag nu har!!

nu har jag skrivit av mej lite iaf!! Vikariatet är slut 080911 så jag har 3 veckor på mej nu att hitta något annat jobb!! Ett 2 år långt vikariat har nått sin ände...


Kommentarer
Postat av: Mayaline

usch vad tråkigt att höra, hoppas det ordnar sig! kan de inte hjälpa dig hitta nåt annat då?

2008-08-22 @ 09:05:01
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
Postat av: Vaniljlatte

Nej, vad tråkigt att höra!! :-( Sitter faktiskt själv och är den som gjort att en person inte kan fortsätta jobba kvar. Nästan så att jag får dåligt samvete för att jag kommer tillbaka! :-o



Hoppas det löser sig med nytt jobb! hålla tummarna

2008-08-22 @ 22:29:34
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0