mitt i veckan...

då var det onsdag, har varit väldigt effektiv på morgonen.. fått mycket gjort på jobbet och trots att jag vaknade sent så hann jag duscha, äta frukost "gröt", packa ihop Samuels dagisgrejjer mm.. så jag är nöjd! Blev det någon träning för mej igår då? Näe, det blev det inte. Jag beställde kinamat på Koh Thai istället och tog med och käkade det i bilen (utanför simhallen) hehe! Hade ingen ork kvar efter dagens slut så jag gick faktiskt in och bara bastade lite.. var precis vad jag behövde igår, just avkoppling bara trots att gymmet ligger 1 trappa ned i simhallen.. *skäms*

men men.. nya tag i dag. Är på gott humör, snart är det lunch! Har inte hämtat det jädrans passet ännu, ska göra det efter jobbet idag, sen ska jag köpa en ögonbrynspenna.. eftersom min har försvunnit! Måste va min lilleman där hemma, som har gömt eller slängt den i toan eller nåt?!

nu är syrran online på msn..

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej=D

Haha, det lät ju bara så mysigt! Kinamat och basta... mmm=) Får ju nästan lite hamlängtan av att läsa det=P

Många kramar till dig

2008-08-13 @ 21:00:44
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0