mååååndag igen!!

ny arbetsvecka igen, känns helt ok faktiskt.. helgen har varit bra. Karl-Oskar dagarna för vår del som omnämt här i tidigare inlägg, annars lugnt! Har varit själv med Samuel både lördag och söndag.. då M var i lägenheten och gjorde det sista inför försäljningen denna vecka! Blir en nätannons denna veckan.. idag är vädret skittrist! Mulet och grått, men vad gör det när jag åker till Turkiet med mamma 17 september?? Inte mycket.. Vi ska övernatta på Arlanda på vägen hem då vi kommer fram till Arlanda sent på natten.. kl 01.55.. sedan tar jag tåget hem framåt em dagen efter, skönt då får jag ännu en ledig dag! Så då hinner jag ju vara med mamsen lite innan hon åker hemåt igen!

Nåja, måste jobba nu.. men först ska jag se om syrrans blogg lever eller om den har "dött" ut! =(

ska hämta ut mitt färdiga pass på polisstationen efter jobbet sedan!

skriver mer sedan! + lägger ut bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ledsen att säga det, men min blogg har nog dött ut....haha.

2008-08-11 @ 15:55:00
URL: http://ellesblogg.webblogg.se/
Postat av: Angel / "Songs..."

Hej! Jag vet inte om vi pratat. Kanske har du varit inne på min sida på Familjeliv och därifrån hittat bloggen? Har du en 4-månadersbebis hemma nu? Min Ossian blir fyra månader snart =)

2008-08-11 @ 22:22:54
URL: http://www.angelwebster.blogspot.com
Postat av: Tezz

hittade din blogg på fl..

=)

Underbart det låter att åka till turkiet!!

2008-08-12 @ 00:32:04
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0