mååååndag igen...

back at work, har nu bokat tågresan till Sthlm.. men ändå blev det fel i bokningen. Tyckte att jag läste igenom allt vääääldigt noga ändå.. men det blir väl till att åka förbi tågstationen och rätta till min bokning ändå idag! Har även bokat övernattning på Arlanda, skönt få allt fixat!!

alltså, gud va träningsvärk jag känner av idag alltså. Körde hårt med just "magreflextionsmaskinen" i helgen..

så här ser mina drömmars mage ut: =)


ouppnåeligt eller?! Näe, tror faktiskt inte det, kör jag på i den stilen som jag gör nu så kan det gå vägen! Har redan tappat ett par kilo.. 3 kg är redan borta!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Bra kämpat tjejen! Önskar jag hade lite mycket jävlar anamma som du..

2008-08-25 @ 20:35:42
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0