jobbångest & så fyller jag år imorgon!!

jag var och hyrde 2 filmer igår, dåligt väder och lite att göra då passar ju en filmkväll bra trodde vi! Samuel ville inte sova förräns vid 22.30 tiden igår, han sov för länge på em så vi får väl skylla oss själva denna gången. Ja ja, filmerna var iaf "Alla älskar Alice" och "Allt om min buske" - hoppas Alicefilmen är bra! Jag älskar svenska filmer, alla andra ska bara se amerikanska filmer, men inte jag!! Nej nej, ju svenskare desto bättre för mig!

jaha då sitter jag på jobbet igen, nya tuffare tag då jag from idag börjar jobba heltid. Mer pengar i plånboken såklart men desto mer jobb! Nåja det är faktiskt helt ok ändå.. jag ska inte klaga. Här bjuds det på gratis frukt måndagar och onsdagar så man startar ju morgonen med att vara nyttig! Tänkte jag skulle åka iväg och träna lite gym i simhallen efter jobbet men trött som jag var imorse så orkade jag inte slänga ned träningskläder i väskan (hade glömt det igår) så det fick vara. Ska träna någon annan dag istället, får mjukstarta lite just idag känns det som! Tur jag hade kommit ihåg att aktivera "frånvarohanteraren" när jag gick på semester.. huuuhh vill inte ens tänka tanken hur min mailbox hade sett ut om jag hade missat aktivera den!?

Till lunch idag blir det medhavd köttfärspaj (en megastor paj) - från Citygross.. helt ok faktiskt!

Herregud, jag fyller ju år imorgon!! 32 år, jag har ingen åldersnoja alls faktiskt, alla talar om att de inte vill bli äldre men åldern för mej är bara en ynka siffra! Vad fan spelar det för roll om jag fyller 31 eller 35 egentligen, huvudsaken är väl att man är frisk och mår bra!? Min kära mormor hörde av sej och sade att ett brev är på väg.. såå söt hon är. Hon skickar alltid något (hon bor långt bort)! Förra året fick jag en ansiktsbehandling av Gunilla, hon frågade vad jag önskade mig.. och de vill jag gärna ha igen! Nåt som ger mej "egentid" är det bästa jag kan få! =) Jag ska nog köpa ett träningskort i simhallen till mig själv tror jag.. och tårta, hmm jag tror jag bakar en själv.. får bli en ganska liten gräddtårta (laktosfri) med bär på!

Vad önskar jag mig imorgon då? Helt ärligt så visst önskar jag mig något, det måste man väl ändå göra! Jag önskar mig en ansiktsbehandling, massage, en liten knubbig bil, resecheckar, nytt smink, nya kläder, biobesök, restaurangbesök men kommer jag få detta? Nej, såklart, så jag lägger ned allt som har med önskan att göra! Jag jobbar ju imorgon, så en ledig dag hade varit på sin plats men jag ska jobba hela dagen så det blir väl en fika efter middagen imorgon! Får väl laga till nåt extra på min födelsedag, eller det kan fan M göra tycker jag!

Vad önskar ni er helst på er födelsedag?? Alltid kul höra!

Kommentarer
Postat av: thessan

Vad skönt att du inte har någon åldersångest. Själv är det de enda jag tänker på nu :p

2008-08-04 @ 09:15:16
URL: http://tsundahl.blogg.se/
Postat av: syrran

Grattis i förskott! :)

32 är ju ingen ålder, tänk bara på hur gammal karl jag har och jag är bara 22. Ålder är ju bara en siffra, haha. Älskar dig syster yster! puss

2008-08-04 @ 14:17:19
Postat av: rocketqueen

Jag tyckte inte alls om svenska filmer förut, men det var innan jag träffade min man! Nu plöjer vi Beck, Kullamannen, Kråkguldet, Åshöjdens BK och lite andra klassiker. Jag älskar det!



På min födelsedag skulle jag gärna vilja ha en massagebehandling, lite smink eller en middag på restaurang! En tjusig ring från titanringar.com skulle heller inte vara fel. Nåväl, det är i januari så jag får drömma lite till...

2008-08-05 @ 15:36:45
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0