idag ska jag träna!!!

fuskade igår, eller rättare sagt: jag vilade, orkade inte träna.. men efter jobbet idag ska jag träna stryke + kondition igen! Mest kondition och mage blir det.. är faktiskt riktigt stolt över mej själv att det har gått så bra trots att jag nästan ensam tog beslutet att gå ned i vikt! Jag ska lyckas och jag är på god väg.. läget nu är att jag har börjat lära mej äta rätt sorts mat, jag kör efter GI men inte helt och fullt, jag äter fortfarande kolhydrater men otrooooligt lite jämfört med innan. Det behövs som byggsten i kosten, men med stoor försiktighet eftersom det är just det som gör att man går upp i vikt!

tråkig blogg jag har?! Näe, bara träningsinspirerad just nu.. skriver om annat sen jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0