idag har jag sjukt mycket göra!

herregud, idag är verkligen en stressig dag! Sitter nu på bibblan, ska låna lite böcker sen är ju livet på landet inte det bästa ur internetsynpunkt, iaf inte för oss. Nog fan bor vi precis utanför nätområdet/mastområdet så jag måste gå till bibblan för att kolla på resebolagens hemsidor tills jag och morsan ska iväg! Efter det ska jag ta ett passfoto, sen in med det på polisstationen, sen träna i simhallen, sen tanka bilen, sen tvätta och sen laga mat och handla. Mycket göra eller? Är faktiskt rätt så skönt ha lite tid för sig själv nu tycker jag, jag behöver det verkligen. Vädret är kanon, hoppas det håller i sig.. vi är bjudna på grillfest imorgon (det befarades komma in regnoväder norr ifrån då)..!

Nä, nu hinner jag inte skriva mer, dags skynda på lite nu, sedan köra iväg till fotobutiken.

Kommentarer
Postat av: Bella

hej=D

hehe, vi har väl inte gjort ngt speciellt direkt faktiskt=P I florida försökte vi hitta en lägenhet och här i californien kör vi mest runt för att se om vi hittar ngt område som vi tycker xtra bra om=)



oh vad jobbigt med internet! Jag hade blivit helt galen!!! hmm... det där med passfoto, jag kan ha fel men jag har för mig att det är polisen som fotar en nuförtiden? Eller?

Kramar

2008-08-01 @ 16:02:24
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0