idag går det dåligt, sockerbegäret kvarstår!!

herregud vilket träningspass jag körde igår i simhallen, strykepass varvat med ett BodyBalancepass (yoga komb med pilates).. svettigt värre!! Mycket bra lärare också! Jag har nog mycket "bastun" att tacka för att jag tar mej till simhallen, jag äääälskar att basta och vad är inte bättre än att avsluta ett intensivt träningspass med lite avkoppling i bastun?! =)

Ska träna enbart kondition idag och magträning, det blir den vanliga "magreflextionsmaskinen" igen!

Köpte ett måttband igår också, men än ser jag ingen förändring på midjemåttet, suck.. även om jag tränar superhårt och äter enligt GI.. tar nog någon vecka till innan jag ser mätresultat också!

Jag fuskar faktiskt idag, sitter här på jobbet med "godis".. några bitar av naturgodis i min påse, en del med chockladöverdrag.. .*skäms* Jag är så himla tröööööött idag, fattar inte varför!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0