hälsning till min kära vän Pernilla..

om du läser det här Pernilla.. så hoppas jag att ni har det underbaart i Thailand och att ni solar försiktigt men festar och har kul så mycket ni bara kan! Skulle va så kul om du hade några bilder jag kunde få se där ni är nu!

Ha det bäst! Hörs!

Pernilla


måste få klaga lite också, herregud vad arg man kan bli.. våra grannar spelar hög musik ända in på småtimmarna och jag som jobbar och allt! Blir det inte ändring på det och vi tvingas vara vakna ända in på morgonen får vi snällt ta en tripp till dom och få dom vrida ned volymen!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

hehe.. kul att du hittade in till mig! :) Vaniljlatte är bara såå gott! var dricker du din favorit? min är på waynes coffe :) klart du ska unna dig imorgon på din dag och allt! o med min blogg kan du låtsas unna dig en varje dag :P



Grattis i förskott!

2008-08-04 @ 14:42:26
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: rocketqueen

Åh, vilken underbar bild, ren lycka!

2008-08-05 @ 15:34:48
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0