gråa hårstrån på mitt huvud!!!

jag har som jag sagt innan ingen direkt åldersnoja nu när jag ska fylla 32 år imorgon, nä faktiskt inte men jag kom ändå på att tänka på att jag faktiskt har fått en hel del gråa strån på skallen! Lyfter jag det övre hårpartiet vid öronen så finns där ganska många silvergråa hårstrån.. Jag brås ju på morsan, iaf på detta sättet! Hon fick har jag för mig gråa strån rätt så tidigt!? Eller hur var det med det syrran? Ja ja, har iaf köpt hårfärg a lá Loreál förra veckan.. vill ändå piffa till mig på självaste födelsedan ju! Lite åldersångest tänker ni? Näe, så ser inte jag det, inget fel med att vilja vara snygg ju hur gammal man än är.

Kommentarer
Postat av: Bella

haha=) och jag har åldersnojja redan! Brås med på min mamma vad gäller gråa hås=S... Hade varit bättre att ha de som min pappa, han e strax över 50 och har typ tre gråa!



Nä, biosalongerna är minst lika fräscha som hemma=) Har aldrig ens varit med om att ngt ens pratat under filmen så att de stör oss andra. Känns som om de visar en annan respekt för andra besökare här? Kanske=)



Kramar!!! Och grattis i förskott om jag inte lyckas få tag på internet imorgon=D

2008-08-04 @ 19:43:59
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: rocketqueen

Hehe, di gråe tittar fram! Jaja, man kan ju alltid färga, inget fel i det tycker jag. Fast jag skulle vilja få sådär snövitt hår när jag blir äldre! Iofs får det gärna vänta ett par år...

2008-08-05 @ 15:34:18
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0