freedag morgon!!

sitter på jobbet, inloggad och allt men än så länge har det inte kommit några samtal. Det brukar storma in framåt em, så jag passar på att blogga lite nu. Vad kommer hända här i helgen då? Inte mycket, jag kommer ta det mest lugnt och vara med Samuel. M ska jobba som vanligt även i helgen! Kanske kommer en kompis förbi och fikar!

Öl i tetrapack!!?
måste nämna en sak som en av mina manliga kollegor nämnde till oss imorse.. han undrade allmänt varför öl inte finns att köpa i tetrapack!! Smart fråga ju, jag vet inte svaret på det faktiskt!? Det skulle ju vara så mycket mer miljövänligt också om alla onödiga glasflaskor försvann från vår så hårt miljöpåverkade jord, eller hur? Kanske skulle tom ölpriserna gå ned kraftigt om det gick att köpa öl i tetrapack istället!?

Vet ni varför just öl inte går att köpa i tetrapack i Sverige??

Dags jobba igen.. kul höra från dej Bella när du är i U.S.A, ha det bäst var än du är! =)

Kommentarer
Postat av: therese

smart tänkt det med öl tetrapack varför inte med cider oxå

2008-08-15 @ 15:10:20
URL: http://tessanr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0