early morning!!

gud va trött jag var imorse alltså, herregud min skapare!! M väckte mej 07.00 då var jag redan sen. Måste gå upp senast 06.15 för att hinna med att duscha och äta frukost (det gör jag alltid) kommer inte igång annars! Jag var duktig igår och stekte biffar i 1.5 timme så det var nog därför jag var så trött!? Ska träna styrke efter jobbet idag, har med mej min packade ryggsäck med träningskläder till jobbet. Ska skynda mej träna lite styrke sen ska jag gå på BodyBalance (yoga kombinerad med Pilates) härlig avslappnig men först ska jag köra en 45 minuter styrke!



Hur sjukt är inte detta!!??

Räknat i sockerbitar innehåller några av våra vanligaste livsmedel följande mängd socker.

LivsmedelMängdSocker
Apelsinjuice1 glas9 bitar
Fruktyoghurt2 dl5 bitar
Starköl45 cl9 bitar
Sirap1 dl28 bitar
Gelégodis10 st8 bitar
Cider33 cl8 bitar
Fruktkräm2,5 dl14 bitar
Naturgodis100 g12 bitar
Ketchup1 msk1 bit
Kalaspuffar1 port7,5 bit
Corn Flakes1 port4 bitar
Coca Cola33 cl13,5 bitar
Chokladdryck2,5 dl15 bitar
Chokladkaka100 g12,5 bitar
Syrlig karamell10 st10 bitar
Blåbärssoppa2,5 dl6 bitar
Mjölk2 dl2,5 bitar
Vetebulle1 st4 bitar
Läsk33 cl11 bitar



sluta inte peppa mej ni som är så snälla och redan har gjort det!! Mycket pepp, pepp, pepp behöver jag..

vägen till slutmålet är lång och pepp är bästa medicinen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0