detta har vi gjort idag!

puuh, stressig dag alltså! Gick in till Ernstssons men aj inte gjorde dom passfoton inte.. bara köra vidare till polisstationen, väl där fick jag ställa mig i ett bås där passfotot togs! Allt gick bra, men fan vad dyrt, herregud! 400:- spänn för ett passfoto! Inte så dyrt jämfört med ett tillfälligt pass ändå, som kostar 980:- spänn och gäller bara för en resa. Ja ja, sen var jag på bibblan och surfade lite på internet, och skulle låna boken "snabba cash" men alla böckerna var utlånade, trist! Vad hände sen då? Sen körde jag till Hvtrps camping och solade och läste tidning alldeles själv. Så skönt få vara ifred några timmar i den härliga sommarsolen! Slutligen åkte jag hem och då gick vi alla ned till den lilla badstranden vi har här där vi bor med brygga så Samuel fick bada lite. Desvärre så är det lite farligt där, för vattnet blir djupt nästan direkt.

Ikväll har vi ätit lax, potatis och en massa grönsaker som jag har gjort men jag avstod från potatisen helt! Tycker inte så mycket om just potatis mer tror jag.. Men lax, åååh så gott det är! Min favoritmat på middagsbordet..

på tv är det mest skit ikväll.. har bara sappat och inte sett något vettigt alls! Men imorgon ska vi på grillparty, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0