Heeeelg ääääntligen!!!

fan vad mycket vi har att göra på jbbet idag alltså!! Herregud, det riiiinger ju som tokar här idag!! Har varit supereffektiv här idag! Duktigt va? Läängtar tills ikväll, ska bli kul med Karl-Oskar, att det händer "nåt" alls i vår lilla stad..

och vad vore Karl-Oskar dagarna utan langos? Inte mycket!! Så himla gott ju, som jag skrev här i nåt inlägg innan!

För övrigt så ska det i svt snart visas en mycket intressant debatt om diktaturen Kina!! Ett måste för mig!! Älskar ju världsfrågor och politik även om jag inte visar det alltid! Jag har ju faktiskt tom bloggat om situationen i Kina..

Här är den:
länk: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3055535.ab

Jag hoppas kvällen blir trevlig och lyckad med bra stämning på stan och god mat! =) Brolle som står på scen just ikväll är ju syrrans fd killes kompis, så syrran känner Kjelle (Brolle) väldigt bra.. men inte jag dock!! :-(

uppdaterar om kvällen imorgon!!

buy the way, herregud vi såg ju på en hyrd film igår,"Allt om min buske" och gud vilken galen film, dålig tycker jag men kul ibland! Ärligt så fattade jag inte alls handlingen! Kändes obalanserad på nåt sätt! Humm!! Inte min hit!! Trodde den skulla va mycket bättre.. men icke!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej Sussie!



Läs på www.kuriren.nu idag 9/8.

Jag är med där, Kram Bettan.

2008-08-09 @ 08:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0