dagen efter min födelsedag!!

först vill jag tacka alla som var så snälla och grattade mej igår på jobbet, och kul att fikan blev uppskattad! När jag kom hem gav M mej en present, ett presentkort på favoritsalongen Nuna, där jag själv får välja vilken behandling jag vill. Jag kommer välja en ansiktsbehandling kombinerad med en avslappningsmassage!! Nice va!?? De har också en chokladbehandling a lá lyx, som jag gärna också testar! Här är den!!

http://www.nuna.se/  sök på behandlingar - choklad helkroppsbehandling

vad tycks om det??

Sen fick jag lite pengar av min kära mormor och trisslotter, så sööt hon är... har inte hunnit skrapa dom ännu!! *nervös* Inget särskilt hände annars igårkväll, vi åt kinamat från Hong Kong, och tittade på hyrfilm "Alla älskar Alice".. (som handlade om en familj där mannen var otrogen, "Mikael Persbrandt" och där dottern kom på honom med grannens mamma! Sedan fick man följa familjens jobbiga skilsmässa och pappans svek mot dottern/familjen men också en massa kärlek trots svåra förhållanden och en stor nypa humor! Se den, den är helt klart sevärd.. (orkade dock inte se hela filmen, tyckte den var lång) och jag var så trött igår.. jag har väl kvar en sisådär 15 min av filmen ikväll!

Dags jobba nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0